Gårdagens Ridpass

Igår fick jag först Bisa (inte en speciellt populär ponny hos mig haha) så vi gjorde världens byte i hela gruppen typ. Så det slutade med att jag fick bästa Diana. Älskar henne verkligen. Vi arbetade mycket med bågar och sådant. Jag har kommit till ett stadie med Diana där jag kan hitta henne i alla gångarter vilket är jätteskönt. Så fort jag kortade tyglarna kom böjningen och ganska snabbt kom stegen.
 
Jag är väldigt nöjd förutom att det var lite svårt att fatta förvänd galopp i ena varvet men jaa, hon är verkligen mitt hjärta. Blev glad över att få possetiv beröm av ridläraren efteråt. Fokuset på lektionen för mig var sitsen för jag föll bakåt så himla lätt. Men det känns som att i slutändan hade jag ändå nått mitt mål. 
 

Philippa - PJriders.blogg.se ♥

Länkbyte? :)

2013-11-28 @ 18:34:37
URL: http://pjriders.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback