This or That

En liten this or that hämtad från tophorses.myshowroom.se.
 
Hoppning / Dressyr 
Pullargrimma / Vanlig nosgrimma
Bett Hackamore - Beror helt och hållet på hästen och hur den fungerar.
GPA / Whitaker - Whitaker i alla lägen, helt klart.
Kingsland / Schockemöhle Kingsland har för lite färger för min smak.
Häst / Ponny
Whitaker / Kingsland
Sadel / Barbacka 
Pikeur / Kingsland 
Pigg häst / Mindre framåt hästDet beror helt och hållet på vad jag ska göra.
Hv polo / Scapa - Hv Polo in my heart ♥
Uteritt / TräningJag gillar att rida ut men jag tycker inte om när det blir så geggigt...
Glass / tårta 
vit blå (på hästen) - Beror på hästens färg, blått är snyggare på en ljus häst och vitt är snyggare på en mörk.
Sommar / Vinter 
Jul / Födelsdag
FotaFotadJag älskar verkligen att få bilder på mig men sedan vet ni ju att jag är en fotonörd ;)
HööksKingsland - Det beror på vad jag ska ha!
Dressyr / Uteritt
Kompisar / Bloggen - Om jag behövde välja att släppa något av det skulle jag släppa bloggen, sorry.
Kaffe / Varm choklad
Ful & snäll  /Snygg & dum
Plattång / Locktång Beror på vad jag ska göra.
TV / Data
Glass / Bakelse
Hästblogg / Modeblogg 
Blogg / Facebook 
Jul / Nyår
Schabrak / Vojlock 
Litet stall / Stort stall Jag gillar allmänt bara små stall mer för det känns som att man vet vilka alal är och har koll på alla.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback