Åttonde november

Idag var det spökkväll i stallet och det var lite kaos men i slutändan lyckat! Jag tyckte att marschallerna som markerade vägen stod jättekonstigt så att man inte såg vad man skulle gå (jag gick fel flera gånger...) vilket ledde till att jag stannade i skogen och gjorde några tappra försök till att fixa det. Dock var det lite svårare än vad jag trodde det skulle vara då jag inte hann komma någon vart mellan barngrupperna så det slutade med att jag var i skogen ensam och vandrade runt lite under i princip hela spökrundan. Satt i skogen när barnen gick förbi, skrämde några spöken av misstag och försökte ringa någon som kunde komma och hjälpa mig - helt utan resultat. Det var kul iallafall, haha! 

Imorgon är det tävling och det ska bli kul. Särskilt taggad är jag på att få hoppa Drummer! Han är så himla fin. Hindren är så låga att han kan gå över dem så det kommer säkert gå bra. Vet inte riktigt hur det kommer gå med Nugget, ska försöka göra en fin och jämn runda med ordentlig och noggrann ridning. Blir säkert bra!
bebisponnyn!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback