Random Facts

~ Jag har dålig hörsel på mitt vänstra öra samt tinitus. Därför har jag en tendens att prata lite högt. Det leder till att folk ofta säger till mig att dämpa mig och jag har en tendens till att ta väldigt illa upp då, speciellt om personen vet om att min hörsel inte är på topp.
 
~ Jag älskar när folk pillar med mitt hår och gör frisyrer och liknande. Det är så otroligt skönt så hela jag bara ryser.
 
~ Jag blir jättelätt sjuk och har ett dåligt imunförsvar. Funderar på att åka till en doctor och kolla upp det för att se att jag inte har någon bris på vitamin eller järn eller något sådant.
 
~ Jag hade två extra tänder i min gom som inte syntes men de gjorde så att jag fick en jättestor glugg mellan mina framtänder. Därför oppererade jag ut dem i 2:an. Det var inte kul...
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback