Resan

Jag tänkte skriva lite om resan som vi gjorde då i förra veckan. De första dagarna kan man ju säga att vi gjorde lite mer saker men det slutade alltid med att vi la oss framför poolen. Men i alla fall, första dagen vi kom dit så instalerade vi oss på hotelet och gick o åt på någon resturang. Efter det tänkte vi bada men det var stängt vid poolen tyvärr. Så vi fick gå tillbaks till rummet. Det kan man väl säga är min först dag, alltså inte speciellt händelserik. Sedan på andra dagen hände det lite mer saker. Vi gick en jättelång promenad in till en annan stad precis bredvid, och det var upp för ett högt berg och sedan gå lite uppe på berget och ner igen. Det var galet varmt.
 
Tredje dagen så tror jag vi spelade minigolf och chillade vid poolen då vi blev väldigt trötta av dagen innan och vi hade nog alla ganska så rejäl träningsverk i benen. De följande 2 dagarna för mig såg likadana ut, bara ta det lungt vid poolen, men det var skönt. Sedan på torsdagen så åkte vi ut och fiskade. Jag tror att jag fiskade i en halvtimma innan jag fick värmeslag och mådde illa. Sedan satt jag i skuggan de följande 6 timmarna. Det är nog det värsta jag varit med om. Fick en väldigt vacker bränna på mina fötter också.
På fredagen så åkte vi till en marknad och kollade på lite saker, själv köpte jag en väska och lite andra grejer men det kommer i en video ikväll. Och sedan på lördagen var det dags att åka hem. Maten på Grand Canaria är väldigt god, lite annorlunda när det kommer till vissa saker och väldigt mycket fisk. Synd då att jag avskyr fisk. Det var lite komiskt att man åker till ett spansktalande land men alla resturanger hade meny på svenska och det var väldigt mycket folk ifrån norden där. Tänkte även ge ett inlägg med bilder från resan men det kommer längre fram då jag inte har kunnat ladda över alla bilder. Kameran började hacka och nu glappar SD kortet och man måste ha en papperbit i hålet för kortet för att kameran ska funka. Därför måste nu alla bilder laddas över med sladd, om jag bara kan hitta sladden!
 
 

Olivia

Hej! Kika gärna i på min blogg, jag gör gärna länkbyten:)
//Olivia

2014-03-03 @ 18:10:48
URL: http://bloggprinsessa.blogg.se/
Dressyrponny.se

Sv; Åh tack snälla! Alltså jag har tänkt lite åt det hållet under det senaste halvåret, men det är inte förrän nu jag tagit saken i mina egna händer och faktiskt gjort något!

2014-03-03 @ 18:52:25
URL: http://dressyrponny.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback