Torp nästa vecka

Nästa vecka så ska jag till ett stället kallat Torp. Det är ett stort shopping centrum där bla hööks finns.
 
Jag har gjort en lista på det jag ska köpa då. Det mesta är till hästen som nu kommer om 15 dagarNedräkningen fortsätter. 
  • Achenträns (ett från JH collection tror jag)
  • Sporrar eftersom att jag har slarvat bort BÅDA mina två par.
  • Sporremmar
  • Blåa eller bruna benskydd
  • Teddypad 
  • Gummiplattor till mina stigbyglar i blå tror jag (så att jag kan byta)
  • En Grimma från JH Collection
  • Flughuva
  • Namnskylt till boxen hon ska stå i
  • Horselyx
  • Sadelskydd
  • Tvättsvampar
  • Pälsglans
  • Sjukvårdssaker
  • Säkerhetsgrimmskaft
  • Hårdisk där jag kan lagra alla mina bilder som håller på att krasha min dator...
~ Copyright Emelie Sturk | Nikon D3100 ~
Det är allt jag har planerat att köpa. Det mesta måste jag betala själva men min mamma hjälper mig med det som är absolut nödvändigt, dvs sjukvårdsaker och liknande. Lägger upp bilder på allt efteråt eller gör en haul-video. Tror att videon är det lätaste att göra he he he. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback