Rolig Redigering

Tova visade mig en liten grej man kan göra på Photo Scape som hon brukade använda sig av mycket förr. Jag såg att det såg väldigt härligt ut med den inställningen på lite sommrigare bilder (även om det kanske inte är så jag gärna redigerar mina bidler men det är kul att testa nytt). Jag gillar att leka lite med redigeringssätten och experimentera lite. Här får ni ett exempel där effekten ändå passar fast ja, det är kanske inte det bästa sättet att redigera bidlerna på.
Innan:
Efter:
Jag tycker att det ser gosigt ut när hästen sticker fram men ändå är suddig. Som sagt är det mer en sak jag prövade för skojs skull och inget jag vill använda på mina bilder för bästa resultat. Den bilden som det står "Innan" på är redigerad men den är redigerad så som jag normalt redigerar mina bilder. Vad tycks?

Kim

Väldigt gulligt men tycker färgerna blir lite väl skarpa för mina ögon, jag hade nog lagt på en vanlig version i ett lager ovanför och haft det på en lägre opacitet! :)

Svar: Tack 😁
kombiryttarna.blogg.se

2014-06-03 @ 09:35:42
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback