5 saker jag aldrig kommer att ångra

 Copyright
1. Att jag började rida. Ridningen betyder allt för mig och utan ridningen vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra. Jag skulle inte vara någon för ridningen är det som definnerar mig. Jag skulle inte ha något att göra på fritiden eftersom nästan allt jag gör är på något sätt förknippat med ridning. Det finns inget som betyder så mycket för mig som min ridning.
 
2. Mina sommrar på västkusten. Ja det hade kanske varit roligare och varit hemma varje sommar för att kunna vara med sina vänner men jag hade aldrig fått chansen att hyra häst här. Det är också otroligt mysigt där på sommaren och jag älskar att vara där. Det enda negativa är väl brännmaneterna.
 
3. Flytten till Lidingö. Även om jag ibland kan sakna mitt gamla ställe väldigt mycket så finns det en massa saker som jag skulle missa om jag inte hade flyttat hit. Framförallt väldigt nära vänner som jag kanske aldrig hade lärt känna. 
 
4. Alla mina avramlingar. Ja det har gjort ont, ja det ahr varit jobbigt men oj vad man lär sig av sina misstag. Tänk om man red runt utan att någonsin trilla av? Då skulle man vara otrolgit rädd för att trilla av. Sedan finns det inget som säger att det kan göra förjävligt ont och vara farligt ibland men oftast så är det nyttigt att få lite blåmärken här och där. 
 
5. Att jag började blogga. Det finns ingen blogg jag ångrat och den här trivs jag väldigt bra med. Vi har haft den i över ett halvår och jag ser fram emot mer tid. Det känns väldigt kul att blogga med Tova då vi är väldigt lika.
 

Kim

Västkusten är ju den bästa kusten, hihi ;) Var bodde du då om jag får lov å fråga? kram!

2014-06-11 @ 17:51:48
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback