Mitt hjärta

 
Ja, dagen var väl lite kaosig. Först så bakade vi och gjorde ett kort med ett rim på till Linda och Sofia för att tacka dem för allt de gjort för oss. De blev superglada så det var roligt! Sedan så började vi städa och packa, mockade ur boxarna och fixade och donade vilket tog lite längre tid än vi hade tänkt kanske. Vi ville verkligen rida innan vi åkte så det hela slutade med att vi var ungefär 1 och en halv timme sena, oupsie. 

Silver gick rakt in i transporten men när han kommit in blev han stressad och började sparka och fara runt så vi åkte iväg direkt. Den första kvarten hördes det sparkar från transporten och det skakade rejält men sedan så lugnade han ner sig. När vi kom fram så hade han slitit sönder en av grimskaften och var helt genomsvettig, stackarn, så de lastade ur och sedan blev han avsvampad. Han var jättenervös och till slut när jag stod mitt framför honom och gosade lite med honom - han stod och pussade mig, tryckte huvudet mot mig osv, hur söt som helst, så slappnade han av lite iallafall.

En tjej följde med mig till hans hage och jag släppte honom, sedan gick hon så att jag kunde få säga hejdå ifred. Jag som sagt hela tiden att jag inte skulle gråta; jo tjena, jag bara grät och grät och kunde verkligen inte slita mig ifrån honom. Satt och tittade på honom hur länge som helst, visste inte om jag fick gå in i hagen så jag bara var där och försökte klappa genom staketet. Till slut tog jag mig i kragen och smet in i hagen för att krama om honom lite.

Silver Star, kommer sakna honom så mycket, min stjärna ♥
 

Kim

Åh förstår det! Finns det ingen möjlighet för dig att ha honom nästa sommar eller hyra nu till hösten? Kram<3

2014-07-20 @ 10:22:55
URL: http://kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback