Ingen nosgrimma

 
Som ni kanske såg på videon som jag publicerade igår så hade jag ingen nosgrimma på Emma. Jag vill bara förtydliga varför, det är inte för att jag tycker något illa om nosgrimmor. Det gör jag inte. Det har att göra med att Emma har ett skavsår på nosryggen, hon hade avskavd päls där när hon kom och det blev senare ett liiitet skavsår av nosgrimman och därför så tog jag av den! Så, nu vet ni. Nosgrimmor för min del är OK!
 

Anonym

Tycker väl samma som dig ungefär, min förra hyrponny red jag 95 % utan på, och det funkade toppen. Jag själv tycker att har man möjligheten och det funkar finns det inget fel i att inte ha det! :D Samma som att ha det, används nosgrimman rätt är den ju också till för att ge mer stabilitet också (: Emma ser jätte gullig ut utan tycker jag <3

Svar: Tack så mycket haha! Jo det stämmer ju! Så länge man använder det mesta rätt så har de ju ett gott syfte :)
kombiryttarna.blogg.se

2014-07-11 @ 22:46:27
URL: http://kimdahl.webblogg.se
Lovisa

Finns det möjlighet att bli fotad av dig?
Dina bilder är så fina 💓

2014-07-12 @ 19:17:05

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback