Mys

Idag var en riktigt mysig eftermiddag i stallet! Då jag fortfarande är sjuk bestämde jag mig för att rida barbacka och det gick faktiskt bra. Kändes som att jag kom åt henne mycket lättare och hon var faktiskt riktigt, riktigt fin. Lugn, stadig och även om hon var pigg så rusade hon inte. Ridbanan var väldigt hård så det blev bara skritt och trav idag, fast det var skönt det också! 
 
Sedan stod jag och ryktade henne en stund till Bellissas stora fasa. När man borstar med rotborsten står hon och gäspar, sedan tar man fram ryktborsten så blir hon arg. Som tur är så är hon väldigt snäll så hon står mest och stampar och hugger i luften, hon gör aldrig något mot mig utan det verkar mer som att hon vill understryka att hon inte tycker det är roligt. 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback