10 sanningar

• Vi håller på med en ny bloggdesign!

• Den 21 december rider jag min första ponnycup för den här säsongen.

• Jag är beroende av We♥It.
 
• Just nu längtar jag galet mycket efter att gå ut nian.
 
• Jag tycker det är sjukt obehagligt att rida ut i mörkret (=mörkrädd, hehe...) och undviker det i så stor mån jag har möjlighet till.

•  Nästa höst ska jag antagligen börja rida storhäst på Stockby. 

• Enligt mig så är det mycket roligare att rida stor häst än ponny. 

• Idag blev jag inlåst i Bellissas box... Woups, hahaha. Som tur var så fanns det några andra i andra stallet som kunde komma och öppna. 
 
• Jag är nästan helt säker på att jag ska börja på Sjölins Gymnasium. Har inte bestämt mig helt men det verkar ändå passa mig perfekt, så vi får se... 

• Min absoluta favoritserie är Grey's Anatomy! 
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback