5 Sanningar

♥ Jag har ingen jäkla aning om vilken häst på stockby som jag vill börja rida ordentligt. Känns sjukt trpkigt att inte ha en favorit häst just nu... Men vem vet? Det kanske blir så att jag klickar med någon snart. Någon som jag faktiskt inte trodde jag skulle gilla!
 
♥ Jag HATAR att springa, det är så sjukt långtråkgit. Dock gillar jag verkligen att cykla. Tycker det är troligt med fart så jag har bestämt mig för att försöka satsa lite mer på cykling än springning. 
 
♥ Pågrund av min längd känner jag mig yngre än alla andra och jag känner mig definitivt förliten för nian. Känns som att jag fortfarande går i femman... herregud avd tiden går fort.
 
♥ Jag är en godisgris. Jag gillar absolut inte Chips lika mycket som jag gillar godis haha. Godis 4 evahh! De flesta av mina kompisar gillar dock chips mycket mer...
 
♥ Om jag fick vara vad som helst i hela världen och göra exakt vad jag ville så skulle jag lätt vilja vara känd sångare. Förstår ni hur mycket pengar de tjänar? Tänk er hur många hästar man skulle kunna ha för de pengarna  ;)
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback