Totalt missförstånd

Kan du som sitter och spamkommenterar med olika namn från samma ip om varför bestämmer Emelie över Tova lägga ner för det är extremt jobbigt. Jag bestämmer inte över Tova på något sätt. Det var ett totalt missförstånd både från hennes och från min sida då allt misstolkades och ja. Tova får skriva vad hon vill, hon har rätt till att skriva vad hon vill. Hon behöver verkligen inte fråga mig. Självklart förstår jag att ni reagerar på detta men snälla du som spamar, du behöver inte skicka 5 kommentarer med samma fråga formulerat på olika sätt. Jag skulle föredra att du kunde berätta ditt namn och be om ursäkt, det är inte okej. Lägg ner.
 
Så snälla ni, jag är inte dum i huvudet. Jag bestämmer inte över Tova alls. DET VAR ETT MISSFÖRSTÅND! Inga frågor på det mer tack. Så, släpp det nu. Tack o hej.
Här får ni en vacker liten bild på Tova också :)
 

Lisa Burman

Om du menade mig, så skickade jag bara 1 kommentar:)

Kram

Svar: Jag menade inte dig 😉
kombiryttarna.blogg.se

2014-04-09 @ 17:46:16
URL: http://ponyriders.devote.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback