Sommardag ♥

Idag var det en riktig jäkla sommardag. Jag gick runt utan jacka för att jag var för varm. Det var sjukt fint, jag och Emma satte oss på en bänk i värmen och bara njöt, vi fotade massa fina bidler som är sommriga och sedan efter maten satte vi oss uta och kollade på solnedgången/en film med kuddar, täcken och filtar på min balkong. Det var otroligt mysigt och inte ett dugg kallt. Dessutom fick vi extrem sommarinsperation och gjorde en sommarlista, började planera inför sommaren och så vidare, sommar vi är redo säger jag bara. ^^
Copyright
Det var så otroligt skönt idag, jag kan verkligen inte beskriva det. Men nu har jag också blivit extremt trött efter att ha hållt igång idag. Så jag bjuder på lite andra mysiga bilder från dagen.
Vår fina lilla säng som vi gjorde utomhus.
 
 
 

Alice

Så fina bilder! :)

2014-04-15 @ 19:29:15
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback