5 Snabba

Kossorna rymde ur sin lada idag så ni får en bild på en vårglad ko som bockade lite..
~ Jag borde inte blogga utan jag borde läsa en svenska bok som jag ska vara klar med nästa vekca och jag har inte kommit långt nog om vi säger så...
 
~ Jag fick ett jättefint pannband av Clara i dag i sen födelsedagspresent (jag fyllde år i höstas men som sagt så träffas vi nästan aldrig). Det är brunt och har en kedja och två döskallar på sig. Jag ska ha det i sommar när jag hyr en ponny. Hon fick också en tröja av mig.
 
~ Jag äter inte fisk... Blä blä blä blä. Det finns inget som jag hatar så mycket som fisk. Jag äter det aldrig, inte i skolan, inte hemma. Jag brukar i och försig försöka äta lite när jag är bortbjuden för det känns lite otrevligt att undvika fisken, även om jag inte tycker om det.
 
~ Jag är så sjukt ridsugen just nu... Jag känner mig helt tom utan hästar så det är väl tur att jag fick följa med och fota Clara idag så att jag fick i mig lite hästluft haha.
 
~ Jag är trött nu... zZzZzZzZzZzZ
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback