Duktig ponny!

När vi red fram så var Little May lugn, nästan lite seg, men det ändrades fort när vi började hoppa. Hon taggade rejält innan framhoppningshindren säger jag bara, men vi kom över allt utan större problem. Sedan var det dags för banan. Den var inte särskilt svår, mycket transportsträckor och sådär. 

LM var duktig, jag red inte mitt bästa kan man säga så hon kom lite nära. Är verkligen inte nöjd med mig själv, kändes inte som att jag var följsam eller något men aja. Ponnyn var lugn och tvekade inte ett dugg, det flöt på helt enkelt. Slutade med en felfri runda och tiden 1.06 tror jag? Alla i vårt lag var felfria, precis som i Compass lag.

Det hela slutade iallafall med att jag och Little May knep guldmedaljen och det blev oavgjort, är jättenöjd även om det är surt att laget inte vann då jag faktiskt tycker att vi förtjänar det så bra som vi red idag! Dessutom så var det lite tråkigt hur otrevliga en person var sedan på fikat efteråt, kan säga att jag är stolt över att rida på Stockby då vi dels rider bra, mjukt och noggrannt och dessutom är vi snälla mot varandra och alla andra. 


evie

Grattis till medaljen! Bra jobbat :)

2013-11-24 @ 19:07:51
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Lovisa - TLryttarna

Grattis :D

2013-11-24 @ 19:57:25
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/
Anonym

Lågt att hacka ner på Compass bara för att ni inte vann! Men det säger väll något att dem vann på dina egna hästar och sedna att det blev lika nu eller är det bara för att de är "taskiga" mot hästarna ahhaha. Man märker att du bara trycker ner dem för att ha en ursäkt till varför ni vann

Svar: Jag har inte ens sagt att de var taskiga mot våra hästar? Jag har inte ens hackat ned på dem? Skrev att de var lite otrevliga på fikat, de sa jävla hora till en av mina kompisar och sa att de hatade Stockby så jo, de var otrevliga.
kombiryttarna.blogg.se

2013-11-24 @ 20:54:39
Lottie

Pinsamt hörru. Bra sagt anonym

2013-11-24 @ 20:55:33
Anonym

*sina

2013-11-24 @ 20:56:06

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback