Godmorgon!

Torsdag idag då och jag har ett stort SO prov under hela förmiddagen, dvs två och en halv timme. Ska inte påstå att jag är speciellt taggad. Eftermiddagen är väldigt lugn så det är skönt! Efter skolan ska jag till sjukhuset för att kolla upp min fot och prata om min rygg, sedan hem och äta middag innan jag åker ut till Ekholmsnäs.

Jag ska rida lektion för Kim vid halv åtta, vilket ska bli jätteroligt. Hon har ridit Bellissa själv och kan hjälpa mig väldigt bra, hon vet hur mycket häst det faktiskt är att rida. Trots att det kan "se" enkelt ut så räcker det med att man slappnar av en sekund för att hon ska flyta ut åt något håll. Jag får alltid jättemånga "aha"-upplevelser när jag rider för henne så jag hoppas att det blir så idag också! 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback