Åldersgräns i ponnycupen

Nu svarar jag åt Emelie i ett inlägg, då jag vet att det är fler som undrar över hur det är. I vilket fall så får man bara tävla ponnycupen hoppning fram till man är 15 år, vi 99or får alltså bara tävla den här säsongen ut. Ponnycupen dressyr får man tävla till man är 18, varför reglerna är olika vet jag faktiskt inte men det är så det ser ut helt enkelt!

Bild på laget från en hemma match förra säsongen. Från vänster: Thale & Sonny, Maja & Eddie, Andrea & Lucky, Jag & Little May, Wilma & Nugget och Emelie & Anna-Bell.
 

Kim

Då förstår jag:) Verkar dock sjukt svårt å hoppa upp på en ponny och rida fram, rida dressyrporgram sådär bara :) Hoppas de är välskolade ponnyer då ;)

Svar: Det brukar vara väldigt duktiga ponnyer, det är absolut inte svårare än vad man kan tro!
kombiryttarna.blogg.se

2014-09-10 @ 13:51:06
URL: http://Kimdahl.webblogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback