Hoppning

P.g.a att min rygg inte mår så bra just nu bad jag om att få hoppa någon snäll häst, det slutade med att jag fick sitta på Nugget! En c-ponny som jag egentligen tycker jag är lite stor på, men det funkar att rida honom då och då. Det gick helt okej idag iallafall, inget höjdarpass direkt. Förstod inte riktigt hur jag skulle rida honom och jag tycker att det gick lite väl fort mellan hindren, det enda som var bra var att han hoppade väldigt mjukt och fint. 

Åh, jag saknar Eminem så mycket just nu... Förutom honom är det bara Little May som jag verkligen tycker om att hoppa och hon är också dålig. Ulf Johansson träning i helgen och tävling nästa helg, ingen aning om vilka jag får rida. Nej, det känns inte så bra faktiskt.
Hjärtat
 

Philippa

Du och Eminem är finast <3 <3

Svar: <3<3<3<3<3
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-03 @ 20:41:58
URL: http://hopplapallarna.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback