Jobbiga Tanter på Bio

I tisdags var jag och såg the Maze Runner med Moa. Filmen var bra, inte så mycket mer att säga om den. men oturligt nog hamnade jag bredvid två tanter som INTE KUNDE HÅLLA KÄFTEN. Alltså ursäkta språket men de kommenterade allt i filmen högt och tydligt. Om man ska säga något om filmen tilll sin kompis så är man åtminstonde hövlig nog att viska. Men icke, de satt och pratade högt och tydligt som att vi alla hade betalat för att höra deras åsikter. Dessutom så hoppade de till varenda gång något läskigt hände och det var otroligt irriterande. I slutet av filmen säger de; nej den här filmen var nog alldeles för ungdomlig för mig. A men ursäkta, nästa gång kanske ni ska läsa vad filmen handlar om. 
 
OM jag hade velat höra deras åsikter hade jag väl frågat dem? Eller? Jag tror att resten av biografen sympatiserar med mig. Asså jobbiga tanter på bio... missförstå mig rätt, det är inte bara tanter som håller på så. Jag stör mig på alla som inte kan sluta kommentera allt i en film. Mitt intresse är inte någon annans åsikter när jag kollar på bio. Jag är ledsen.
 
 

Josefine Flinkfeldt

Och inte bara tanter... När jag & syrran var och såg Annabelle så satt det 3 killar framför oss som pratade under hela filmen. Dom försökte "leka coola" när man egentligen hörde att dom var rädda... Så töntiga! :P

Svar: Ugghhhh vad irriterad man blir... XD
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-08 @ 18:54:56
URL: http://josefineflinkfeldt.horseworld.se
Vanessa

Jag håller verkligen med! På riktigt folk kan vara så irriterande ibland, den största fördelen med hästar=de pratar inte! ;)<3

Svar: Hahhahahah you know it :* <3
kombiryttarna.blogg.se

2014-11-08 @ 22:10:28
URL: http://tev.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback