Mål och planering inför imorgon

Imorgon är det dags för klubbmästerskapet i hoppning och jag ska ha Eminem, såklart. Vi ska hoppa 70 cm A:0 A:0. 

Vi har en liten "dipp" i hoppningen just nu, så jag ska bara fokusera mig på att gå dubbelnolla med en bra känsla. Om det känns riktigt grymt i grundomgången så satsar jag nog en del i omhoppningen men i det stora hela ska jag bara satsa på att göra en bra och jämn runda! Sedan om det räcker till en placering eller inte är en annan femma, känslan är det allra viktigaste. 

Ska verkligen fokusera på att vara mjuk och följsam, ge rejält med eftergift över varje hinder, vara med med överlivet och ha stödet i stigbyglarna hela tiden. Rida på ett bra och snällt sätt helt enkelt. I grundomgången ska vägarna vara noggranna och väl planerade, egentligen detsamma i omhoppningen även om jag föredrar att köra på känsla där. 

Det får bli en marinblå outfit imorgon, med mitt nya schabrak. Eftersom att det är så varmt tar jag endast min marinblå tävlingströja utan något över, annars skulle jag svettats ihjääääl. Hoppas det blir snyggt!
Jag och Eminem på den senaste tävlingen, vår första tävling ihop och vi kom trea! Världens bästa ponny ♥
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback