God kväll!

Idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan och det var väl helt okej, jag står ut om man säger så, och sedan drog jag hem. Pluggade, tittade på New girl och tog det lugnt helt enkelt! Nu har jag nyss tagit en lååång dusch och verkligen fräschat till mig ordentligt, väldigt skönt. Under resten av kvällen lär det bli en hel del plugg och kanske lite serier, vi får se helt enkelt.

Imorgon så ska jag först till skolan - surprise, surprise - och sedan åker jag till Ekholmsnäs för att rida lite på finaste Bellissa. Tror att jag ska rida ut en sväng med Moa och Dani. Sist jag red ut på henne så började hon bocka rejält och var så stressad och taggad att jag var tvungen att hoppa av för att lugna henne, dock är det enda gången det har hänt och innan har hon varit hur snäll som helst, så hoppas att hon håller sig på marken imorgon iallafall. Om hon börjar bocka eller liknande tänker jag inte hoppa av iallafall utan ska ge mig fan på att hon ska lyssna på mig trots hennes "små" krumbukter. Hon är ju så här och om jag inte visar att det är jag som bestämmer så kommer hon bara att bli ännu värre.

Sedan efter det måste jag plugga. Sista inlämningen på onsdag: jobba, jobba, jobba..
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback