Tävlingen

Hade Sonny som sagt och det gick helt okej. På framridningen var han stel och ville inte riktigt jobba, dock fick jag till en fin form och hade en riktigt bra känsla stundtals. Fick lite tips av tjejen som hade hand om framridningen och det hjälpte verkligen, han blev mycket mjukare och finare. Uppe i collectingring var han faktiskt riktigt fin i formen, dock var han seg.

På banan hade jag ingen större form, ibland mjuknade han men för det mesta var huvudet i normalläge. Dock så kändes vägarna bra, han var lite seg men ändå lydig. Bra galoppfattningar, fina volter, mjuk osv osv. På uppridningen blev han lite springig men annars var det inga problem. Slutade på 62,41%, vilket är personligt rekord så jag är supernöjd med det! Tyvärr tycker jag inte att jag förtjänade den procenten då det kändes rätt dåligt för det mesta, menmen.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback