Onsdag

©©©
MITTEN PÅ VECKAN!!! Det är idag 3 skoldagar kvar till min prao! Förstår ni? Jag har snart klarat av alla dessa hemska rucher utav läxor... Å det ska bli så underbart skönt... Jag har också rätt bra tider på min prao och det ska bli skönt. Det är inget som jag tror krockar med ridningen. Så det är jättebra tycker jag. Idag är det ju också ridning. Det är markarbete (trots att jag skrev dressyr i min veckoplanering, den var lite felaktig om vi säger så. Det är inte tårtbakstävling på söndag... vet inte vad jag tänkte med) idag och jag hoppas inte på någon speciell om jag ska vara helt ärlig. Jag skulle kunna tänka mig att fortsätta med Smarty men jag har trots allt ridit honom 3 gånger nu så det är någon annans tur tycker jag. Annars skulle jag kunna tänka mig Anna Bell, Oliver eller Eddie. Dert har mest att göra med att man oftast får hoppa den man rider markarbete på.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback