Nighty nighty

Efter en låång dag så ska jag snart gå och lägga mig. Idag var jag först i skolan, såklart, och sedan bestämde jag mig för att hänga på in till stan med några kompisar från stallet och gå på Hööks. Var supermysigt att gå runt och titta lite. Jag köpte ingenting utan kollade endast, men det fanns mycket fint iallafall. Efter det följde jag med de till HM för att Elin skulle köpa smink innan vi åkte hem!

Imorgon är det markarbete som står på schemat och jag tror att jag kommer få Sonny för det var ju han jag hade förra veckan. Det ska bli väldigt roligt iallafall och jag ser fram emot att jobba vidare med honom! 
Jag och Etoile för läänge sedan.. Hahhahaha Gud alltså, hon ser ut som en köttbulle och jag ser ännu värre ut. 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback