Godmorgon! ♥

Hej och godmorgon! ♥
Idag är det torsdag vilket betyder näst sista dagen innan 3 veckor utan skola, hur underbart? Även om det finns dåliga saker med att jag ska praoa också men jag tycker ändå att fördelarna väger över på det här.

Skolan idag är helt okej, har ett prov men annars är det lugnt. Efter skolan åker jag hem, äter lite mellis och sedan skjutsar pappa mig till Ekholmsnäs. Jag ska rida dressyrlektion för Kim på Bellissa idag, ska bli jätteroligt! Har aldrig ridit för henne förut men hon verkar vara bra iallafall. Kul att få rida för någon som kan stå på marken och ge tips, det blir inte så bra i längden att endast rida självständigt. 
 

Lisa Burman

Jag såg när du red henne påväg hem från min ridlektion!

2014-03-28 @ 07:56:09
URL: http://ponyriders.devote.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback