Bästa Låtarna Just Nu

Jag har många gånger fått berömm av kompisar som har tyckt att jag har lyckats hitta ny musik långt innan "alla andra" lyssnar på dem och att jag har väldigt bra musiksmak. Jag brukar också hitta musik som andra inte hittar eller vad man ska säga. Det är alltid kul att höra. Dock brukar jag inte alltid gilla låtarna till en första början. Men ni kan i alla fall få lyssna på mina favoritlåtar just nu. Jag slår vad om att väldigt många utav er faktiskt har hört dem. Men dessa låtar går ständigt på repeat på min spotify:
 
 
 
 
Sen är det även några lite äldre låtar som många tycker är uttjatade men jag släpper inte mina favoritlåtar såå fort. Ja, dessa låtar är faktiskt lite mysiga på sina olika sätt. Och Shakiralåten kommer från hennes nya album som släptes i förra veckan! Måste faktsikt säga att det är riktigt bra låtar i det albumet och hon har förändrats mycket från hennes tidigare låtar. Dock är Shakira verkligen en smaksak, hon har en väldigt speciell röst! All of me med John Legend ska även jag och min kompis Karin uppträda med... Nervöst!!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback