Vad gör jag det här för?

~ Copyright Emelie Sturk | Nikon D3100 | Okänt ekipage ~
Det är egentligen ingen som vill läsa om min vardag hurvida spännande eller uttråkande den är. 
 
Det är ingen som intresserar sig av min vardag. Hur kul är det egentligen att läsa bara om någons vardag? Själv skulle jag nog aldrig läst mina egna inlägg. Det slog mig nu, nästan i den här sekunden, att vi aldrig kommer få fler läsare än de som känner oss om vi bara skriver om vår vardag. Jag vill hitta nya sidor av min bloggning som faktiskt kan intressera någon annan. Visst, ibland kanske det händer någon extra speciell sak men annars känns det i övrigt som att jag bara skriver: Hej, idag är det en tråkig dag... eller Idag satt jag hemma. På vilket sätt skulle det någonsin vara intressant? Mitt svar är: Inget
 
Jag vill upplysa er om att min bloggning i fortsättningen kommer att förändras i så stor mån som jag kan, det kanske inte tar huuuuuuuuuuuuur kort tid som helst och innan ni vet ordet av det så skriver jag som min motsatts. Det är en lång uppförsbacke innan jag är där jag vill vara men jag ska försöka, för er skull!
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback