Ponnycupen Idag

 
Idag var det då ponnycups match och jag hade Anna Bell. Det gick hyfsat bra måste jag säga. På framridningen var hon jättepigg och sparkade för skänkeln 3 gånger bara i galoppen. Så då tog jag av mina sporrar och körde utan. Trots det så var hon pigg så det kändes bra. Jag fick in rätt dåliga språng på framridningen så det kändes rätt nervöst i väntatn på min tur att hoppa banan. Som tur var så var det samma bana som förra ponnycupsmatchen så jag kunde den redan iaf. Då var det inte riktigt lika nervöst.
 
På banan gick det faktistk bra. Jag tänkte på att rida ut svängarna och rida noggrant mellan hindren. Något som vårat lag är väldigt bra på är att ta ut svängar, rätta galoppen osv. Vi är ett lag med mer stilhoppning kanske. Vilket jag tycker är bra iof, att komma från ett ställa där man med säkerhet kan säga att vi rider snyggt!
 
Andra laget var också duktiga måste jag säga! De red bra och sedan var de även väldigt trevliga och det var ett glatt gäng som kom och hälsade på oss på stockby. De verkade också nöjda vilket jag tycker är jättekul. Kul lag att möta!
 

Moa

Gud vad fin bild

2014-01-12 @ 22:40:17
Moa

Ni red jätte bra

2014-01-12 @ 22:40:28
Moa

Sämst att ni inte vann

2014-01-12 @ 22:40:37
Moa

Fin design

2014-01-12 @ 22:40:47
Moa

Fint med skäckarna i bakgrunden

2014-01-12 @ 22:41:20
Andrea

HAHAHAHAHAHAH Moa xD xD

2014-01-13 @ 16:08:23
Josefine - Ljusdalsryttarna

sv: hahah oj såg nu att jag råkade kommentera fel inlägg och att det faktiskt stod i det jag kommenterade att ni mötte täby. Det var en av skäckarna i det här inlägget jag tyckte jag kände igen :)

2014-01-13 @ 22:13:00
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback