Stockbys ponnyer

Jag gjorde en liknande sak på min förra blogg, jag la upp uppställningsbilder på hästarna. Men nu tänkte jag fixa lite mer utförligt, med flera bilder - om jag har då, vill säga - och någon kort beskrivning. Ska försöka få fram ridbilder men om jag inte har så kör jag endast på hag&uppställningsbilder. Har även skapat en kategori så om ni någon gång ser att vi har ridit någon häst som ni inte vet vem det är kan ni bara kolla in i den och kolla lite fort, smart va? Kommer köra i bokstavsordning! 
 



Anna-Bell
 
f.99 - D-ponny - Okänd
Anna-Bell älskar att hoppa, hon vinner eller får placering vääldigt ofta på hopptävlingarna då hon är grym på omhoppning. Kan sparka lite mot skänkeln om den kommer för långt bak, eller om hon tycker det blir lite
jobbigt - hon är ju trots allt ett ponnysto. I övrigt är hon världens snällaste som ääälskar mat!


Betty
f.00 - D-ponny - Irländsk Ridponny
Betty är en supergullig ponny som är bra i både hoppning och dressyr, även om jag skulle säga att hon är lite extra duktig i dressyren. Hon kan lätt bli lite seg och krulla ihop nacken men om någon som kan rida henne sitter upp så är hon verkligen jättefin! I hoppningen kan hon stanna och hoppar med lite annorlunda frambensteknik, men annars så ser hon fin ut. 


Wilma

Himla roligt inlägget att läsa! :)

2014-02-21 @ 18:44:40
URL: http://wilmafur.se
Amanda

Så fina :D

2014-02-21 @ 19:01:04
URL: http://amandadudas.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback