Sommarplaner

~ 10 juni - 18 juli
Under 1 månad och 8 dagar ska jag och min kompis Wilma hyra ponnyer från Karlshem. Förra året hyrde jag två ponnyer där ifrån och jag är verkligen jättenöjd, så det blir därifrån i år igen. Åh, det ska bli så himla roligt! Nu är det inte många veckor kvar tills man ska skicka in ansökningspapprena heller, hihi.

~ ?
Ärligt talat så kan jag inte några mer datum än det här ovan.. Har inget planerat. Jag ska vara med kompisar, umgås massa med Linnea (my bestfriend, over all). Förra sommaren var jag i England en vecka, ensam och bodde hos mammas kompisar. De ska antagligen komma till Sverige i sommar och hälsa på, ska bli jättekul det med! Sedan får vi se vad som händer helt enkelt, TFiOS har ju premiär bl.a.

Det känns som att den här sommaren kommer bli grym, är sjukt taggad. Det är skönt att inte ha så mycket inplanerat, bara ta det som det kommer. Kan det inte bli juni snart?
Jag och Pawlo, en av hästarna jag hyrde förra sommaren. 

Denise

Låter som en rolig sommar! :D

2014-02-21 @ 12:14:36
URL: http://flingans.nu
angelica bengtsson

Åh vill också verkligen ha sommar och bara ha massa ledig tid att fylla med saker man gillar att göra!

2014-02-21 @ 14:32:46
URL: http://angelicabengtsson.se
Paulin Samuelsson

Ska ni inte konfirmera er? För ni är väl födda 99?

2014-02-21 @ 18:15:34

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback