Min dag

Tovas Bild
Så nu kommer den här dagens "min dag" inlägg. Vi gick upp relativt tidigt men jag låg väl kvar i sängen sist om vi säger så. Sedan gick vi ner och åte frukost och mm... vad god frukost det var. Det var verkligen en gigantisk buffée med massor utav goda saker. Sedan så skulle vi ta oss in till grannstaden men det var absolut inte den vänligaste promenaden. Det var upp på ett jättehögt berg som var brant och stenigt och man snubblade hela tiden. Sedan gick man lite upp o ner på berget där uppe. Och sedan ner. Jag hade så ont i benen efter åt men det har väl släpt lite nu. Tror dock att jag kommer få en sjuk träningsverk i mina ben imorgon då vi sammanlagt gick upp o ner i mer än 1 mil, kanske ca 1.5. 
 
När vi då var framme så åt vi mat och det var en väldigt god mat vi åt. Resturangen låg rätt bra, precis vid stranden. Eftersom att vi alla var väldigt trötta i benen så tog vi taxi hem och sedan så låg vi vid poolen o slappade och badade i någon timma. Vi lyckades också upptäcka hur jacuzzin fungerade. Sedan gick vi en liten promenad i Pouerto Rico och jag köpte ett par solglasögon eftersom jag kumpigt nog hade glömt mina hemma. Vi köpte även lite lätt mat och åt i lägenheten då ingen utav oss var speciellt hungrig. Det kommer bilder sedan.
 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback