Fråga

Vad får dig att fastna för en blogg?

För mig, så är det främst innehållet och personen bakom bloggen. En fin bloggdesign gör mycket, men om bloggen är dålig eller bloggaren ointressant så klickar jag ändå bort bloggen på direkten. Precis på samma sätt så kan jag fastna för en blogg där bloggdesignen inte är så mycket att hänga i julgranen. Bilder är viktigt, men det är ungefär samma princip där - utan bra innehåll, så skrotas bloggen ändå.

Blandat med långa och korta inlägg, bra stavning och grammatik, tips, dagens ridpass-inlägg, fin design och en bloggare som har ett kul liv att läsa om (observera dock att den inte behöver ha fem hästar och tävla SM, jag har fastnat för massa ridskolebloggar som jag älskar att läsa om) - det är min drömblogg! Men, bara några av dessa punkter finns med så fastnar jag oftast för bloggen.


emmie

Fin blogg! besök gärna min och skriv en kommentar.
kram!

2014-02-22 @ 13:30:41
URL: http://emmielindholm.horseworld.se
Wilma

Håller med dig rätt mycket i hur du beskriver din drömblogg! :)

2014-02-22 @ 18:35:54
URL: http://wilmafur.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback