Dagens Blogg - Vinnare

Det var jättesvårt att välja vilken blogg som skulle vinna länkningen i menyn till nästa dagensbloggtävling men det blev tillslut en blogg som fick kamma hem priset. Och varför? Jo framförallt en galet stilren design som är väldigt snygg. Det är bra och välskrivna inlägg som man hittar på den här bloggen och de är jätteintressanta att läsa åsikts inläggen för den delen. Tjejen som äger denna blogg 3 egna ponnyer och tävlar med dem, det är väldigt kul att följa.  Superbra blogg som jag verkligen rekomenderar er att läsa. Klicka på bilden för att komma till den.
Men beslutsångest som jag har så var jag tvungen att välja en 2:a, dessvärre kommer denna inte att få en länk i menyn men synas här får hon som äger bloggen i alla fall göra. Bloggen handlar då om en tjej som har en egen ponny som hon tränar och tävlar. Det är välskrivna inlägg och en grymt snygg header. Bloggen är väl rätt stor redan och jag tror ni vet vem det är men i alla fall. Nummer två blev då denna ↓ Klicka på bilden för att komma till bloggen.
Men det var ju även en blogg som skulle lottas fram och det har jag även sett till att göra. Den här bloggen har en fin design med bra inlägg och klicka HÄR för att se om det var du som blev den framlottade bloggen. Om det inte blev du, no worries det kommer fler dagens blogg tävlingar som denna.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback