Sjuk

Börjar veckan med att vara sjuk. Segt. Jag stannade hemma från skolan idag så jag förhoppningsvis är fit for fight imorgon! Dagen har tillbringats framför Sims, serier osv - det är så det blir när man inte har några läxor, hehe.

Dock så hade jag ändå tänkt åka till stallet om ett litet tag för att rida ut med Emelie, även fast jag egentligen inte borde. Men vad gör man inte för hästen? Blir mycket spännande att se hur lilla donnan kommer sköta sig, det ska iallafal bli väldigt roligt. Antagligen blir det en väldigt lugn uteritt med tanke på vädret och underlaget. Längtar verkligen tills snön kommer nu, det är bara lera överallt. Tänkte dessutom pyssla med henne extra länge, tror inte att jag behöver mocka eller fixa hö så all den tiden ska jag lägga på henne. Efter imorgon kommer jag nämligen inte få träffa henne på över tre veckor, segt... 
 
 
När jag och Moa red ut i somras. 


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback