Saturday night

Idag så var jag och Wilma på tävling med Sofia och det var hur kul som helst! Det gick jättebra och de kom sexa i första klassen (120) och fyra i andra (130). Vi kom väl hem runt 5. Då gick jag och Wilma till stallet och tog lite bilder på Aramis och Ebba i hagen. De bestämde sig för att vara översociala och följa efter oss var vi än gick så det gick väl sådär, några bilder blev väl helt okej iallafall! 

Min rygg sa ifrån rejält idag, varför vet jag inte, antagligen för att jag stod upp mycket. Hade så pass ont i ländryggen att jag var tvungen att gå och hämta en alvedon hos Wilmas farmor och nu känns det fortfarande lite i både nacken och ländryggen men inte så farligt. Jag har varit bättre i flera veckor nu, känns riktigt tråkigt med något sådant här igen nu... Det är ju ingen som riktigt vet var felet ligger heller vilket gör allt tusen gånger jobbigare. Som pricken över i:et så tror jag att jag håller på att bli sjuk, fryser och har ont i halsen och huvudet.

Imorgon var planen att jag skulle till stallet och hålla i en aktivitet, men då jag inte känner mig bra så blir det antagligen inte så utan jag åker hem och tar det lugnt istället. Tyvärr. Dock så känner jag mest att jag inte vill bli ordentligt sjuk, så då är det allra bästa att åka hem och ta det lugnt istället för att dels smitta ner alla och dels förhoppningsvis må bättre!
Sofia och Ella
 

Philippa

Älskar att det är massa blått i bilden så allt matchar 😍😍

2014-08-31 @ 12:04:54
URL: http://Philippawilkens.blogg.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback