Trött och sliten

Idag har jag varit lite off från bloggen idag som ni säkert märkt. Min kompis ska sova hos mig inatt och vi har tränat, bakat och lite sånt där så jag satte mig vid datorn nu och tänkte skriva ett inlägg till er. Under dagen så har det inte hänt så mycket mer än det jag just beskrev, förutom skolan då som var intensiv och låång men jag överlevde en dagen också. Nu är det bara en skoldag kvar, fredag, och det är lätt skönaste dagen på veckan! Sedan blir det stallet för en dressyrträning.

Efter träningen så ska jag till SIHS med min gudmor! Kommer komma kanske fyrtio minuter efter showen börjat då min dressyträning håller på till 19:00 när det egentligen börjar. Det gör inte så mycket, eller det är ju jag som tagit det beslutet såå, det blir bra. 

Nu ska jag ta upp min bok och slappna av innan vi går och lägger oss, är så himla trött. Kan knappt hålla ögonen öppna..! Godnatt.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback