Godkväll

Nu sitter jag här i soffan och har nyss sett klart på Grey's Anatomy, lika grymt avsnitt som vanligt! Älskar verkligen det programmet, den enda serien som jag följer slaviskt och aldrig tycker är tråkig. Den enda serien jag följer just nu förutom Grey´s är Paradise Hotel, haha..

Dagen har varit helt okej. Först och främst var det skola som inte var så farligt faktiskt, sedan åkte jag till stallet. Åt mellis, red och sedan försökte jag och Emelie oss på att sköta Maggan. Hon var sur igår så jag ville att Emelie skulle hjälpa mig idag. Och det gick åt helvete. Det första hon gjorde var att hugga, sedan höjde hon bakbenet och när Emelie sa till henne genom att putta på benet så att hon skulle ställa ned det, mjukt och försiktigt, så slängde hon sig bakåt och reste sig. Sjukt obehagligt faktiskt. Får se vad som händer nu då.

Dessutom så fick jag reda på att Amber, en av stora hästarna, som verkligen är jättesnäll och gullig ska avlivas imorgon.. Såå himla tråkigt! :( 

Tilda

Åh vilken fin bild!! :)

2013-11-28 @ 12:43:15
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback