Ännu en lördag är avklarad

Eller ja, avklarad och avklarad. Några timmar kvar är det allt, men ni förstår. Idag har varit en lång dag säger jag bara. Vaknade runt 10, gick upp och åt frukost innan jag åka till L Centrum för att stå och sälja kakor så vi får pengar till vår klassresa i nian. Jag frös vääldigt mycket men trots det så var det inte så hemskt som jag trodde det skulle bli, stundvis var det riktigt roligt och mysigt faktiskt. Känns som att vi börjar få bättre och bättre sammanhållning i vår klass faktiskt, äntligen! Vi fick dessutom in mycket pengar så det var bra.

Imorgon tillbringas dagen på SIHS. På mässan är det helt spikat att jag ska köpa ett hoppspö, men sedan får det bli spontanköp. Tror jag ska kika efter ett pannband och ett par ridbyxor! Får se helt enkelt. Det ska bli galet roligt iallafall, riktigt taggad.


Namn:
V.I.P?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback